torsdag, september 29

Årets första höststorm

Jag stod och sa till pappa i förra veckan att hösten verkligen har kommit de senaste dagarna. Nog har den gjort det, med besked också; årets första höststorm har tagit sitt grepp om Dalsland. Hela dagen har det regnat på tvären och blåst satan. *suck* Jag är absolut inget big fan av hösten, i alla fall inte vädret.

Det har varit några dagar tyst här, helt enkelt för att skolan tar sin beskärda del av dagarna och jag har prioriterat annat på kvällarna. Just nu är det lite stilla på hästfronten. Stormen drog igång redan igår så när jag kom till stallet efter skolan så var det bara att mocka och ta in djuren som hängde på grindarna. Mina hästar ogillar höstens väder lika mycket som jag, tror jag.

Jag började fila på ett inlägg häromdagen som jag ska fila färdigt på. En reflektion jag gjort det senaste.... Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar