måndag, september 19

Läspaus

Dom där 25 sidorna är avklarade samt två kapitel i nästa bok och DÄR börjar jag tappa fokus. Mest troligt för att jag är hungrig. Jag tog en snabbis paus innan för att göra i ordning min middag, hemmagjord pizza. Jag är en riktig sucker för färdig pizzabotten och sen slänger jag på allt som jag har hemma och är sugen på för stunden. Jag insåg att jag länsat skåpet på konserver och sånt redan så idag blev det en väldigt simpel med bara ost och skinka. Det gör mej dock inte det minsta, bara jag får mat!
 
Markus är borta och bygger, egentligen vill jag gå dit ort och kolla hur det går men jag behöver plugga. Så nu, en bit pizza till och lite nörderi om kartprojektioner. Det är lite komiska att jag har känt att föreläsningarna inte har gett mej så mycket men jag känner igen en stor del av vad jag läser från vad jag hört. Alltså va dom inte helt waste of time....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar