tisdag, september 6

Off to hoppträning

Som rubriken talar om så ska jag snart åka på hoppträning. Nej jag ska inte hoppa, inte heller kolla. Jag ska sitta djupt försjunken i mina böcker planerar jag.. Men jag måste åka med då Haraldionio är en grön häst på det här med att åka osv.

Men vi börjar väll i rätt ända, morgonen spenderades i skolan. Jag lyckades klanta till kaffet i morse, filtret vek sej så det blev juh mer som svagt the i kannan. Jag upptäckte det ganska fort och hällde ut det, fyllde på nytt vatten och rättade till filtret. Grejen är den att jag hällde på mindre vatten än vad det va kaffe egentligen. Ja ni förstår väll själva att det blev staaarkt.
Vi var schemalagda ända till tre idag, men våran lärare var färdig redan vid halv tolv. Capish! Jag flydde fältet och åkte upp till Brålanda för att äta en lunchbaugette med min bästa sambo som stod på silon och tippade spannmål. Ses man inte annars så....

Eftermiddagen har spenderats i stallet och ute med hundarna, nu är energin slut. Försöker preppa mej själv med mycket brustabletter av olika slag för kvällens aktivitet. Jag hade planerat att orka med en del annat här hemma också men...

Vi hörs!
  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar