lördag, september 10

Spännande lördag

Jag har haft en späckad lördag, ni ska få höra. Jag ställde ingen klocka idag utan vaknade av mej själv. Åkte upp till stallet där dom vanliga sysslorna väntade. Stallet och hundarna. Efter veckans hoppträning så fick Nattis påbackning på sin lastträning av Harald. Jag accepterar verkligen inte när hästen inte bara kliver rakt på, sånna dumheter orkar jag inte med. Så idag har vi lasttränat. Till slut så gick han bara rakt på, efter många om och men....

Sedan duschade jag och gjorde mej ironing för att ta bilen till Skara och "föreläsning" för Pierre Oullet. Superintressant! Många kloka och nyttiga tips. Denna möjligheten hängde ihop med ungdomarnas träff som dom hade, vilket härligt gäng dom var allihopa! Ungarna är otroligt lyckligt lottade som har Moa och Josefin, två eldsjälar som har vidgat upp sina vingar till förmån för ungdomarna.  
Nu har jag parkerat mej hemma i soffan. Kvällens middag blev min egen kycklingsandwish. Yummie! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar