tisdag, september 27

Sunday recap

Mitt bloggande uteblev igår,  jag orkade inte riktigt. Men jag spenderade förmiddagen hemma i stallet. Longerade häst nummer två och luskammade denna på älgflugor, äckliga jävla kryp! Sockan fick sin beskärda del av kakan igår också, först tömkörning och sen lite ridning. Hon var super duktig och sidepassade till och med lite igår när jag satt på. Den lilla hästen växer verkligen i mina ögon för varje dag just nu. Ho är så oerhört klok att det är skrämmande.

Fram på eftermiddagen åkte jag hem och städade resten av dagen. Trots att jag och Markus är väldigt lite hemma så blir det rätt stökigt, antagligen just därför, det där småstädandet blir aldrig av i vardagen utan det blir hela tiden en jätteröj när det väl händer. När jag började närma mej färdig i städandet så ringde M och sa att gänget planerat in pizza. Sagt och gjort... Det var söndagen, en bildlös dag.....
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar