fredag, september 9

TGIF

God morgon! Hoppas ni alla mår bra där ute. Fredagen idag betyder skolan. Föreläsningen börjar kvart över åtta så jag ska snart packa ihop mej och styra bilen mot Trollhättan. Sen blir det skolan, jag vet inte hur länge. Det beror på hur lång tid våra mätningar tar i eftermiddag.

Gårdagen, min 25-årsdag, spenderades i skolan den också, räknandes.  När klockan var två åkte jag hem till Gestad och skötte mina sysslor, dagens bästa igår var att jag red. Utav flera anledningar har jag inte ridit så mycket det senaste så det var en speciell känsla att sitta i sadeln. Josie är verkligen min bästa terapi.
Tycker inte ni också att september levererat udda väder? Ena dagen regnar det, nästa är det storm, dör att sedan vara strålande sol och närmare 25grader varmt. Kan det bestämma sej liksom? Underbart dom dagarna et är fint i ala fall. Vi satt ute ända till tio igår kväll, mörkt ja, men ändå varmt och behagligt.

Nej nu måste jag kila iväg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar