torsdag, februari 11

11 Februari 2010

Jaah, tiden rullar iväg, riktigt fort. Snart är februari slut också, vilket är bra för jag vill ha vår. Är så trött på all snö nu. För övrigt så sitter jag i skolan, har kombidag som vanligt på torsdagar, ska jobba med ett svenska arbete. :) Redovisning på det i morgon.

I alla fall, gårdagens lack of bloggning, jag vet inte riktigt vad det berodde på, jag kände väll inte för det helt enkelt när jag kom hem. Aja, jag fick åka till Grästorp sent igår kväll och hämta min farfars hund. Den stackarn hade blivit inläst där hemma, heladagen för Sjukhus personalen vägra släppa hem gammla farfar.

I dag gäller också massage med Simone i Mellerud. :) Häääääärligt(Y) :D Ska bli så skönt, behöver bli lite tryckt xD



TTYL (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar