fredag, februari 26

Back home

Mina ben skriker, mina ögon grusar! Nu är jag riktigt trött, USCH. Men guuud sikken dag. :) Va nere i Götelabörg till halv elva typ, fick leta parkering, I hate it! Så kom jag på den lysande idéen att Lisebergs parkeringen säkert har en del platser över, eftersom ingen som ska besöka Eurohorse/Gbg Horse Show rekommenderas dit utan till parkeringshusen. Great idea! Fanns plats där till oss :D

Mor och Nattis gick alltså och såg showen, jag fick gå runt på mässan själv till stor del. Ganska skönt faktiskt att bara kolla på det jag vill. :) Spenderade typ massa pengar(inköpen får ni se i morgon) och bara hade det bra liksom. Träffat massa känt folk och så också, treeevligt! ;)

Men nu ska jag ta en dejt med John Blund här! G'Niiiight! LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar