måndag, februari 15

Ligger under täcket.

Jag fattar inte hur mycket jag ka frysa, det är verkligen hel sjukt. Jag frös banne mej så mycket att jag fick gå in i duschen och bara stå där en stund, nu ligger jag i sängen och djupt under täcket.

Dagen idag har väl vart helt okej. Skolan flöt på bra. räknade ikapp massa matte, tills jag trodde att jag inte låg efter mer. Jooh tjenna, lilla Linda tänkte inte på att hon missa fredagens lektion också. Så ligger juh ändå efter, men bara med ett avsnitt- så det är juh bra. Sen va där lektion, vi improvisera som fan på dom fem olika härskarteknikerna. Ojoj, men det gick bra till slut. :)

Pappa hämtade mej direkt efter skolan så åkte jag med honom hem. Skönt(Y) Slapp bussen! Har juh ingen bil nu jag. :( Baaaaaaajs! Men men i alla fall, stallet och sånt väntade hemma. :) Smokie och Goofy ville gå in. Ska försöka få ridit i morgon, har inte kommit nåstans på senaste! :O *suck* Skulle så vilja stalla upp Smokie nånstans där det finns ridhus på samma ställe så jag bara kan rida. Slippa det att åka till ridhuset. Är riktigt slitigt. Man blir alltid borta hela kvällen, inte för jag har nått emot det, men att rida och sen sätta sej i en kall bil är aldrig en hit.

Aja, får kika på detta lite. I morgon är det skolan som gäller. Åker med mamma ner i morgon också. Så är i skolan efter nio typ. Hmm, inte så rockigt att va där så tidigt när man börjar senare. Men men... Får la gå typ...

Xo Xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar