tisdag, februari 23

Är nog lite trött...

Har jobbat hela dagen, taket på Volvo Aero idag igen :) Skottat snö och faktiskt kört snöslunga, tro det eller ej. Men det va inte så svårt, funkade ganska bra, men jag fattar inte hur man kan tycka det är så roligt att det är det enda man vill göra. *host host* Nämner inga namn, ;)

Ska jobba är ändå till torsdag antagligen. Fredag far jag med Mammie och Nattis till Göteborg. :) Euro Horse! Mamma och Nattis ska in på showen också, för min del blir det bara själv mässan. Tanken va juh att jag skulle vara hos Kjell och Liza under lovet så det är ingen biljett bokad till mej. Nu blev det inte så, men jag klarar mej ändå. :)

Annars har det inte hänt så mycket kul tror jag inte. Dom hemma blev utskottade vid tio igår kväll. :) Haha, helt sjukt, men den super göllige KB hade fixat ut dom till slut. Gooo pöjk det dära. :) And yes, I know it!

Jobb till helgen, men ska försöka få byta lite pass. Vill inte jobba fredag och inte lördag kväll, inte heller söndag morgon. Hellre dom andra passen, får prata med min arbets kamrat. :)

Kiss and love, LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar