torsdag, februari 18

Sista dagen i skolan på denna veckan

Inte bara för denna veckan, utan också för den kommande :D Älskade sportlov, nu när det är som mest grått och man verkligen inte vill finnas till så kommer ett förhoppningsvis uppigande sportlov. Känner jag mej själv rätt kommer jag slita mer under sportlovet än jag gör under skolveckorna. Typiskt mej.

Aja, har ätit frukost ska snart pysa in i duschen och fixa mej för skolan, kan juh inte se ut som jag precis gått upp ur sängen sen. Haha, det har jag juh faktiskt inte. Aja, idga är dte prov som gälelr. Rleigion, jag plugga sådär halv bra igå. Jag hoppas verkligen jag kan få åka hem efter vi gjort det. Skulle va sååååå skötn att va hemma tidigt nån dag denna veckan.

Nu måste jag pysa, annars hinner jag inte här. Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar