torsdag, februari 18

Skolan då

Då va det skolan då, mindre rockigt, men men. Är här nu iaf, har svin ont i ena sidan av ryggen, blev så när jag lyfte en skit tung IKEA påse med mat till hästarna. Skit liksom. Men men, i alla fall; satt här och kolla och såg att Ida öppnat sin blogg igen. Eller jaah, en ny blogg om hennes liv som blivande ung mamma. Läs den här! Jag är såklart trogen läsare. Är lite spänd faktiskt på att bebben ska komma. :D Jag trode först inte mina öron, eller snarare ögon när Ida sms:ade mej en dag i augusti och berätta att hon va med barn. :D

Pratade lite med mamma på vägen enr till stan och får jag som jag vill så blir det nog Bökebergs mars tävling med Silver. :d Nattis rider han knappt ändå så vad spelar det för roll ? :O INGEN!

Xo Xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar