fredag, februari 19

Lååång dag! :O

Jag är äntligen hemma! Dagen börjde kvart i fem i morse, for till Trollhättan och skottade snö. Har gått helt okej, men så redigt blåsigt. Har verkligen blåst hela dagen, Uscha! Var inne och handlade för strömavbrott på vägen hem så nu är jag och Nattis fit for fight. Hem va problemet.



Det yrar som satan så INGEN hade tydligen inte plogat vägen ut till Skerrud. Great liksom bur skulle jag då komma hem. Tog beslutet att ringa Kristofer och kolal om han hade nått för skoj, klart han har egentligen. Men snäller och gooer som han är så tog han sej tid att köra hem mej. :) Helt otroligt att det tog typ 40 minuter hemifrån Simone där min bil nu står, hem till mej här ute på vischan. Sinnessjukt! Vägen från kyrkarn hit ut va verkligen en-filig. Jag blir så trött på snön nu alltså. Aja, jag är i alla fall hemma.



Vi har ännu ström kvar tack och lov. Får väl se hur det ser ut i mrogon när vi vaknar i morgon. SMHI har lovat klass två varning. Vilket i stort sett är lika med strömavbrott. Jag är helt slut såå jag orkar verkligen inte blogga mer idag. Vi höres i morgon daaalrs och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar