onsdag, februari 17

Onsdag, +en dag kvar i skolan!

Då sitter jag i skolan igen då, :) Ska skriva lite UF-grejs, men komemr inte ritkgit, för mej. Jag har faktiskt börjat. Bttre jobbat än igår, då fick jag inget gjort. Det ringde så då babbla jag i telefonen istället. :) Sen orkade jag int eplugga när jag till slut lagt på. Redigt gjort liksom.

Aja, nu har jag i alla fall börjat, inte dåligt det nej. Jag måste berätta om min dröm i natt, helt sjukt. Jag längtar verkligen efter sommaren. Drömde att grannen va uppemed sina vrål åks traktorer och skulle vända på våran gårdsplan. Dom körde gräs precis utanför. Men till min stora besvikelse så va dte bara en dröm och jag möttes av tio centimeter ny snö utanför dörren när jag ska släppa ut hästarna. USCH!

Jag får helt enkelt längta lite till efter sommaren tror jag, tyvärr Men men, sånt är livet. Nu ska jag försöka få nått gjort. Kiss and hugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar