måndag, februari 8

Done for school

Då är jag egentligen klar för att åka till skolan, men ska nog se ett avsnitt med The Hills innan. :) Har Sett 9 avsnitt av säsong 4 nu. Men efter som jag inte börjar halv ett så behöver jag inte stressa. We do like a lot!

Har vart i8 stallet ooch gjort klart där dessutom; hästarna är ute, jag har mockat, gjort lunchpåsar så mamma kan fodra dom lätt. Guuuuud vad jag är duktig. Det tog också bara en timme, förvånandesvärt. Det va hela stallet, får ta hand om Nattis hästar ovkså efetrsom hon inte kommer hem idag. Så skönt att bara kunna ta in dom senare i eftermiddag. Inget stri liksom, bara allt är klart. Det är såååå skönt! :)

Skolan i alla fall till 16.30; känns inte så jätte rockigt, men men... Skönt att det bara är fyra timmar och inte mer. Det finns inte så mycket att berätta. Så jag säger enbart TTYL biatches(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar