tisdag, februari 16

Sängen, ska plugga

Jag orkar inte sitta uppe, har en konstig tryckande känsla i nedre delen av bröstkorgen- undrar lite vad det kan vara. I alla fall, så orkade jag inte stanna uppe så jag kröp ner under täcket med Bengt. :)
Bengt (L)

Jag ska försöka vara redig och ta tag i Religionen, prov i kristendomen på torsdag. Duktig som jag är så känner jag faktiskt inte för att börja idag. Men jag måste nog inse att jag måste börja idag. Hmm, jooh det måste jag faktiskt.
Blir lite begränsat med tid eftersom jag ska fika med Sandra i morgon efter skolan så jag får bara ta mej i kragen. Jag ska för övrigt förbi biblioteket inne i stan, måste kolla i den där stipendieboken som finns. För att detta tävlingsåret ska gå runt kommer jag verkligen behöva lite extra pengar. Ska söka flera stipendier och hoppas på att få dom också.
Satt i skolan idag och effektiviserade tiden med att kolla runt på alla rasföreningar och övriga tävlingsföreningar och sätta ihop min egen tävlings kalender. Ska tävla massa i år verkligen, jag har saknat det och kan inte vänta tills jag får köra igång igen.
Nu ska jag ta mej i kragen, KRISTENDOMEN ffs! Xo Xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar