torsdag, juni 4

Akuten och vårdcentralen

Ja livet blir då aldrig som en tänkt sej! För inte fan hade jag tänkt att spendera en del av min dag på akuten och inte eftermiddagen på vårdcentralen heller. En arbetsplatsolycka har lett till en väldigt svullen näsa mer liknande ett tryne. Ett ont huvud och visst illamående har jag också belönats med. Det va då inge kul alls och ont gör det. Turen i oturen är att det blev just min näsa och inte något av mina ögon som fick smällen. Jag klarade mej också från en hjärnskakning, vilket är ganska otroligt med tanke på viken smäll det var. Jag säger bara akta er för aluminiumrör/-lister som sitter i spänn, dom är lömska! Tur min bästa kollega Amanda var med och kunde köra mej till både akuten och vårdcentralen. Hon är väldens omtänksamaste! ♥

Resten av dagen ska spenderas i lugnets tecken. Förberedelse inför morgondagen blir nog toppen. Vad har ni gjort idag? Har ni SOL?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar