söndag, juni 21

Snart måndag igen

Ja helgen börjar dra sej mot sitt slut, jag har ändå varit rätt produktiv på hästryggen. Red två eller tre gånger i fredags. Papp filmade mej lite, nyttigt att se själv hur det ser ut, tyvärr gav inte Josie mej sin bästa känsla. Konstigt det där, jag ar aldrig någon som filmar mej när hon går så där jäkla underbart bra. Det hade vart jätte bra för min egen del att få se hur det ser ut när hon går som bäst.

Självaste midsommaraftonkvällen spenderades på fest. Antagligen årets största fylleslag! Jag och M åkte hem redan vid ett så det va ganska lugnt för våran del. Trots gårdagens huvudvärk så åkte jag med Pappa och Nattis till farmors grav och planterade nya blommor där. Sen hälsade vi på farfar också när vi va där borta på skarabörgs slätta. Det blev alltså kvällsridning igår. Bättre känsla än i fredags men ändå inte riktigt där jag vill vara.

Idag så har produktiviteten varit jätte hög! Har showmanshipat bägge mina mönster till Norge under mammas kritiska ögon. Sen red vi två pass. Satte Josie på mullen mouthen idag istället för hon har blivit lite låg igen; första passet va helt okej, andra passet va mycket bättre! Efter lyftande och mycket avcheckning både för hand och ben så fick jag en fin känsla sista passet.

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar