fredag, juni 5

Stipedieutdelning och studenten

Mitt tal och stipendieutdelningen gick jätte bra! Jag kände av att det var länge sen jag pratade på riktigt inför en grupp människor för jag glömde bort att andas. Men annars så är jag jätte nöjd med min prestation. Det va så roligt att medverka vid Nuntorpskolans student  idag! Verkligen super inspirerande.
 
Det va fem årsen jag tog på mej mössan för första gången, sen hade jag den när Nattis tog studenten. Ärligt talat så är jag så stolt över min mössa, för jag vet hur mycket jag kämpade för att den skulle bli min.

 
Dagens outfit, roligt att klä upp sej ibland. Jag kan räkan på en hand hur många gånger jag använt min trenchcoat.

1 kommentar:

  1. Trenchcoat är det snyggaste som finns passar till klänning eller byxor, har själv en beige, hallonröd och en mörkblå :)

    SvaraRadera