tisdag, juni 2

Make up, glitter and colour

Det kanske inte märks så mycket i bloggen, men jag älskar smink egentligen. Avskyr att köpa det då det är tråkiga pengar, men ack så roligt att använda. Eftersom jag har en känslig hud så använder jag inte vad som helst. Skulle aldrig få för mej att använda HM-smink typ. Det enda jag använder är faktiskt LR Health & Beauty Systems-produkter. Jag har inte använt nått annat smink på så många år att jag inte ens minns när jag använde LR första gången.
Mitt paket som jag fick innehåller alltså smink. Jag behövde handla lite nytt och köpte på mej sånt som kommer ta slut snart. En ny ögonskugga, solpuder med glitter, Foundations, mascara och en ögonskuggsbas. För att kunna sminka så måste det någon gång bort, LR Deluxe oljeborttagning är den bästa, helt oslagbar!
 
LRs AloeVera produkter är även dom helt outstanding! Nu fick några tuber med Thermolotion åka med hem. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar