lördag, juni 6

God förmiddag!

God förmiddag bloggisar! Hoppas ni mår toppen! Hade ni också studenter igår? Jag hade studenter, eller jaah, Markus hade och jag blir ju automatiskt med räknad där då. Super trevlig kväll igår i alla fall! Den blev inte så sen men det gör mej inte det minsta -  jag va helt slut igår kväll!

Dagen idag består av hundbad. Nala ska på utställning i morgon så hon ska bli fin. Sen när varmvattnet fyllts på igen så ska Josie få sej en uppfräschning också. Hon ser ut som fan rent ut sagt!
Okynnesspringande i hagen igår har resulterat i en tappsko( för faen häst!!!), lera långt upp till magen och en svans som har en långvarig lerinpackning. Det gillar jag inte så det får bli en dusch trots att det regnar. Hon var verkligen sådär skitig i morse att jag inte ens ville ta i henne.

Jag ska dricka upp mitt kaffe och sen ta tag i dagen! Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar