tisdag, juni 30

Hemma och snart iväg igen

God kväll bloggisar! Här har tiden sprungit iväg sen i fredags, jag har ärligt talat inte haft tid att blogga förrän nu. Helgen har varit toppen trots lite dåligt väder. Jag och Josie åkte hem med bara blå och röda rosetter i AQHA klasserna, en tredjeplats och en bronspeng i NM horsemanship och en sketen fjärdeplats i NM Pleasure.

Lördagen var en späckad dag där jag red hela fem klasser, hör och häpna, inte planerat men så blev det. Red två trail på morgonen och sedan två horsemanship som blev tre på eftermiddagen. Jag skulle inte rida några NM klsser, men hoppade in så det blev en medalj klass. Knep en medalj på köpet, om jag bara inte hade backat på slutet så kanske jag hade haft en peng av ädlare valör. Men jag är nöjd ändå; första gången på flera år jag rider ett mönster jag aldrig tränat innan.

Söndagen va all about pleasure! Vann Amatör pleasuren oh som sagt fyra i NM. Sen gasade vi hem över, en fem-sex timmar lång resa. Vid elva klev jag innanför dörren hemma, duschade snabbt och attacksov sen.

Måndagen och den nya veckan började aningens segt igår kan jag säga. Uscha va trött jag var! Men i alla fall, nu jobb i ett par dagar sen bär det av till Grevagården på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar