måndag, juni 8

Solig måndag!

Vilken underbar dag det har varit denna måndag, i alla fall vädermässigt! Jag blir så glad av solen, den gör mej lycklig och livet blir lite lättare för stunden.

Inte nog med att vädret varit fint idag, Josie har fått en ny sko, gladtjej91, så ni kan vi köra igång igen. Hon va lite öm om hoven så får hålla henne lite under extra koll. Eftersom jag spenderat kvällen i telefonmöte med NSBA så hann jag inte rida eller aktivera henne idag. Men i morgon så stor nog lite longering på tapeten. En lite smygstart är perfekt så.

Jag och Nattis fixade dessutom till ridbanan i lördags så nu går det att rida hemma. Skönt att slippa åka till ridhuset hela tiden. Spar ofantligt mycket tid. Jag kan inte med ord förklara hur mycket jag önskar mej ett eget ridhus att bruka som jag vill under hela året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar