tisdag, april 8

Dretvääär

Drar te med min värsta Dalsländska jag kan i rubriken! HAHA Joohdå, det regnar, resten av Sverige också antar jag?

Fast det är ganska okej, efter Josie fick massage igår... hmm lyxhäst... så ska hon bara chilla idag, så blir nog en lite PW senare. Jag grejjar med lite annat ändå.

I morgon kommer hovis så min häst blir som en ballerina igen. bra uppladdning för Mark-clinic nästa vecka. Eftersom det är nybörjarclinic för Mark i helgen i Grästorp så tänkte jag åka dit ut och repetera hela konceptet från grunden. Det är juh ändå fyra årsen jag hörde det sista. Helt sjukt att det gått så lååååååång tid sen han va här första gången. Tycker verkligen att ni som har möjlighet i helgen ska åka dit och lyssna, det är mycket givande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar