torsdag, april 17

Inte helt inkompetent

Clinicen för en månad sen va typ kaos, i alla fall i mitt huvud- då kunde jag verkligen inte rida. Tänk va lite skäll gör nytta ibland- denna clinicen va jag kompetent nog att rida igen efter att ha slitit,mest med mej själv, hemma. Hemläxan var helt enkelt väl genomförd.

Som ni kanske förstår gick det super bra för mej och Josie på denna clinicen. Vad vi ska jobba på nu är hennes topline, den måste komma upp lite. Men det har jag känt på mej att det kommer komma så smånigom. Blir att rida på mullen-mouth bettet en stund och jobba henne mycket över en rak topline. Jag är toppen nöjd! Känner du också ibland att du inte kan rida?!?


Idag blir det lite vila för Josie, jag ska uträtta ärenden med mormor. Roadtrip is up! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar