måndag, april 14

Ojdå!

Tiden till att blogga har inte funnits i helgen, eller jag har helt enkelt valt att göra annat.
Båda dagarna har jag suttit i Grästorp och kollat på 'debutant-clinic' för Mark. Alltså för ryttare osm inte ridit för Mark innan. Intressant, och nyttigt att fräscha upp grundkunskaperna lite. visst det är nästan alltid en mindre genomgång av allt på varje clinic för de som vart nya då. Men när jag rider clinic själv har jag inte tid att lyssna så, det är så mycket annat, ta hand om Josie, mocka, sadla rida fram skritta av och hela baletten. Jag är så mycket uppe i mej själv att det som sägs runt omkring går in genom ena örat och ut genom andra ibland.


Sen igår va jag så inspirerad när kom hem så jag åkte och red trots att jag led av huvudärk(vätskebrist). Josie va lite lat igen eftersom hon inte gjorde nått i lördags, när jag va på clinic hela dagen och på kvällen va det kalas som stod på schemat. Va och red nu på förmiddagen och hon gick bra igen! I eftermiddag kör vi ett back-pass. Sen laddar vi för clinic i morgon och på onsdag. Wiiiie!


Nu ska jag njuta av det fina vädret med en tvättsvamp i handen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar