onsdag, april 2

Med risk för att bli sängliggande

Slänger i mej lite mat , ska snart åka till tandläkaren. *suck* Tycker inte om tandläkaren, gör så förbaskat ont i munnen undertiden och efteråt, trots bedövning. Så risken finnes att det kommer bli en mycket lugn eftermiddag. J*vla tandsten!

Har i allafall ridit här på förmiddagen, Josie är helt underbar! Har kommit in i det riktiga pleasure-mode, galoppen är helt otroligt, det känns som slowmotion, som att hon sätter sej på bakbenen och väntar på att jag ska be henne ta ett nytt steg. Från att ha fått påminna henne om att gå sakta för jag nu påminna henne om att gå framåt, achivement! Behöver jag säga att jag är lycklig, pengen har trillat ner! Jag har hittat min känsla!


Good Girls Invited♥

2 kommentarer:

  1. Alltså åhh din blogg älskar den! Ska säga dig att jag inte bara kollar in den 1 gång om dagen utan fler! Skulle vara snällt om du kolla in min blogg och lämna en fin kommentar! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh, vad roligt att höra! :D Vill du länka den? Lyckas inte komma till nån adress. :P

      Radera