torsdag, april 3

Göteborg T&R

Folk som ser mej på vägarna måste nog tro att jag är helt väck som åker till ridhuset två gånger på samma dag. Med Josie på förmiddagen, sen åker jag med lillasyster som skulle hoppa på kvällen. Så hela kvällen spenderades i ridhuset hos AWK, men alldeles för stora hästar och hinder. Visst, jag ser skillnad på en oxer, ett räcke, trippelbarr och kombinationer och sånt men när det kommer till avstånd mellan hinder, bredder på oxrar och sådana detaljer är jag lost!

Åkte hem och sov ett par timmar tills telefonen ringde, valpningen som var i antågande när jag stod på ridhuset gick dåligt. Bara att kliva upp två på natten, ta hunden och den valpen som kommit och gasa till Göteborg, Blå Stjärnan. De slutade i två levande hanvalpar. Vi va hemma vid sju i morse igen och jag har sovit hela dagen. Så idag blir inte mycket gjort, det där med att vända på dygnet är inte min grej alls. Jag vill gå upp när det är ljust och gå och lägga mej när det är mörkt igen.
Puppylove♥
Sker och ting blir inte som man tänkt sej ibland helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar