tisdag, september 29

Det alla egentligen borde fundera över?

Meningen med livet, är det inte det alla funderar över? Eller? Det har i alla fall jag funderat starkt över dom senaste dagarna. Vad är meningen med livet? Varför är det som det är? Varför blir det som det blir? Är det verkligen meningen att det ska vara som det blev? Eller var tanken att det i grund och botten skulle va på ett annat sätt?

Jag har funderat mycket på detta och vela fram och tillbaka hela tiden, var är egentligen meningen med mitt liv och jag har ingen aning egentligen. Är det meningen att jag ska rida för resten av mitt liv, följa min drömmar jag haft sen jag va en liten jänta? Åka nån annanstans och rida hästar, tävla och göra mej ett namn. Göra allt det många bara tillåter att det bara förblir en dröm. Elelr är det meningen att jag ska ge upp det, inse att det jag har nu kanske är det bästa? Sluta vela runt och bara låta saker vara som dom är. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu. Jag är helt upp och ner, egentligen inte alls som jag brukar vara utan ena stunden är jag jätte glad nästa blir jag galen över minsta lilla.

Jag vill bara bort här ifrån! Jag orkar inte mer! Skalet spricker och tårarna kommer till slut rinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar