onsdag, september 30

Hatade huvudvärk!

Mitt huvud känns som en enda stor sten, där atomerna rör sej i vädligt mycket. Med andra ord, jag har huvudvärk. Usch och fy, hemska tanke! I alla fall, det är ingen ide att gnälla över det. Det hjälps verkligen inte.

Dagen har för övrigt gått i ett. Jag gick i skolan, hade dock ingen svenska, så jag stack efter lunch. Åkte med mamma till Liza och köpte mat, kollade också på hennes ett åring som är såååå söt. Ett sto efter Crimson Catalyst och Missin the Blues. En riktigt liten gooing den hästen. :) Sen råkade jag somna i bilen på vägen hem, vilket va riktigt skönt. Men jag vaknade i Trollhättan och va jätte kissig. (För polackernas information hade jag planerat att behöva kissa där). Så det så! Sedan åkte vi hela vägen hem och jag smet ut i stallet. Så där har jag stått en bra stund mockat och fixat både det ena och det andra.

Jag måste verkligen ifrågga sätta vad Krafft tänker på när dom sätter en klisterlapp på saltstenarna som INTE går att ta bort, utan det sitter resterkvar på stenen. Självklart sätter dom på den ena sidan som går att ha uppåt i hållaren också, liksom hallå?!!?!:O Vad är det är idioti?

Nu väntar jag på mat och funderar på att ta en dusch... Ska nog göra det efter jag ätit, för innan ska jag svängen utom och ta in hästarna. :)

Puuusss så länge biatches!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar