onsdag, september 23

Hur ska man egentligen beskriva vädret?

Det är bara hel knäppt detta jädra väder, ena stunden är det sol och dö varmt, nästa är det pissregn och typ storm, kan det inte bestämma sej nån gång liksom? Det börjar bli lite kämpigt, verkligen. Man vet aldrig om man ska täcka upp hästarna för hagen, fodrat? Ofodrat? Inget täcke alls? Dubbla täcken? Det får banne mej blir vinter inom kort om det ska bli nån överhuvudtaget.

I alla fall, jag sitter vid köksbordet och bloggar just nu, är hemma från skolan då tröttheten tog överhanden och jag försov mej. Det va ingen ide att stressa, jag hade ingen energi till det så jag blev hemma. Jag missade ett läxförhör i småföretagande och möss provningen till Studenten, men det får gå ändå. Jag har vart i stallet och fixat massa i stället, vilket behövdes.

Senare ikväll ska jag på massage med älskade Simone hos kära Therese. :) Ska bli ruggigt skönt, kan nog också behöva för min stela rygg skulle jag tro. Jag ska också plugga lite filosofi eftr som vi har seminarie i morron Jag och Lina har kommit fram till att det är gymnasiets mest värdelösa och flum kurs. Vi får väll se vad det blir av det.

Lina gnällde förut att jag inte bloggade nånting, men jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, det är lite kämpigt... Det finns inte så myket att berätta direkt. Jag ska antagligen och spinna i morron bitti på Sportlife med gullungen Jenny. men det blir lite kämpigt om tiden, men det löser sej. Vi får se hur det anar sej.

Nu finns där inte mycket attt berätta mer än att jag ska köra halkan på måndag . :D

Puss/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar