söndag, september 6

Ganska seg dag vid närmare eftertanke

Jag har då idag pluggat lite som jag missta i skolan under min vecka i Karlsborg. Vilket va rätt segt, jag är verkligen så less på skolan och då har den knappt börjat, helst vill jag bara rymma hemifrån lite grann. Det kanske snarare är så att jag vill rymma ifrån skolan. Men i alla fall, ska tillbaka dit i morron, det blir nog bra i slut ändan.

Under kvällen ska jag med min älskling till J och C. Vi ska väll äta en bit mat och ha det trevligt. Jag har inte vart med i släkten A:son så hemskt länge, men gud vad jag trivs i deras sällskap. Dom är verkligen helt super, trevliga och såååå snälla!

Finns inte så mycket mer att berätta jag ska snart pysa in i duschen. :) Så vi höres av kära bloggisar! :)


Puuussssa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar