tisdag, september 29

Nu fattar jag det här med att tävlingshästar BARA står på box hela tiden!

Hej bloggen, (notera att det är ett mindre glatt hej)
Jag är gött lack nu, inte nog med att jag höll på och somna på sista lektionen förut, buss satan va sen, vilket gjorde mej ruggigt irriterad. Sen när jag kommer hem och Nattis hämtat Smokie i hagen eftersom vi skulle åka och rida så märker jag att hon trampat av sej en sko. (som för övrigt hon inte för en ny förän på torsdag) Jag har verkligen fattat det här med att tävlingshästar näst intill ALLTID står på box eller i miniatyr hagar. Inte för att bara slippa skador utan också för att slippa dessa förbannade tappskor. Jag menar, rör dom sej inte fritt på stora marker kan dom juh inte trampa av sej skorna lika lätt. Gud vad irriterad jag är verkligen! :O

Nu vet jag inte vad jag ska göra under kvällen istället.... Vavafan!:O

Have a better evening than me bitches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar