fredag, september 4

Update!

Nog dags för lite uppdatering, eller va tycker ni? Över en vecka sen nu, jag får skylla helt eneklt på att det inte fanns tid innan jag for iväg i söndags. Jag åkte juh som ni kanske vet till Karlsborg på intensivkurs för körkortet. Vilket gav bra resultat, jag är hemskt nöjd och skulle mycket väl tänka mej att åka tillbaka väldigt snart. Det va jätte skoj och verkligen trevligt, schysst lärare och en super grupp! (Y) Sedan va det juh självklart ett stort plus att vi bodde utanför fästningen där alla militärer "sprang" runt. Så jag åkte dit i söndags och kom hem sent igår kväll.

Men nu springer jag händelserna lite i förväg här känner jag. Jag och Magnus hade lite kalas hemma hos honom på lördagen och det va ruggigt trevligt! (Y) Massa skratt och mycket dricka ;) Kanske lite för mycket för vissa, nämner inga namn. Det va i alla fall oerhört trevligt och något att minnas verkligen.

Idag då så har jag vart på begravning för min kusin som gick bort för ca en månad sen. Jätte fin begravning och jag trodde verkligen inte att jag skulle gråta, men det gjorde jag. Riktigt mycket till slut, jag höll mej nästan hela begravningen sen gick det inte mer. tårarna kom tillslut och dom gick inte att blinka bort. Jag önskar bara att vi hade lärt känna varandra och haft den realtionen kusiner har, men tyvärr. Men jag kommer aldrig glömma dej kära kusin,

R.I.P CH (F)
Jag kommer aldrig glömma dej! ´

För övrigt så är här pissregn och vädret är allmänt sugigt! Jag ska plugga igen det jag vet att vi missat i skolan under veckan och sen ska jag rycka upp staket i morron så dom kan gräva ur diket innan vintern kommer. Så kul ska jag ha, för övrigt ska jag komma igång att rida också igen, det har vart så upp och ner med detta. Skolan och sånt förstör verkligen varadgen för mej, gaaaaah! Anyway, nu ska jag byta kläder och sedan gå ut i stallet och ta in hästarna. =)

Jag saknar dej, Magnus! (L)

Puuusss/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar