fredag, september 11

I skolan....

Nu sitter jag då i skolan, sista dagen på veckan. Är gtt segt, jag skulle haft svenska egentligen, men den lektionen vart inställd på grund av sjukdom hos läraren. Så nu sitter jag i biblioteket, lika dött som vanligt. kand et bero på att det är fredag och ALLA vill hem. Större delen får gå hem också, förutom jag och min klass. Skit kul verkligen!

Anyway, under veckan har tiden bara runnit iväg, måndagen spenderades först i skolan, sen hos baby. Han skruvade bil och jag pluggade Matte C, Simonis kom förbi en sväng och käka middag, trevligt trevligt. :)

Tisdagen, Happy b-day till mej :)Massa trevligt! Va till kroppargrillen med baby och några till. Härligaste födelsedagen ever! Tack alla som gjorde den till vad den blev.

Onsdagen va skolan och ridhuset, hämta mat hos Liza också.

Torsdag, simma innan skolan, och rida/stallet efter. Smokie gjorde galoppombyte.

Fredag, idag, skolan och sen stallet/rida och va älskling. :D


puuuuuusssss såååå länge! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar