tisdag, september 29

Känneratt jag fått gjort en del idag ändå, redan...

Hallå jaaaaah, jag känner mej riktigt redig jänta; jag har vart och simmat vilket var riktigt skönt. Skulle dock vilja kunna simma mer "inriktat" som jag gjorde när jag tränade på riktigt. Liksom bara ligga och mata längd på längd, gud vad jag saknar det! Att bara simma, simma, simma och simma lite till. Men det är som det är, nu. :) I alla fall, jag har också gjort två religion uppgifter som jag inte gjort innan, men nu blev det av när jag hade fööööör mycket tid över.

Hur som helst, jag börjar om en stund här, men då ska jag bara fördriva tiden emd ingenting liksom. Haha, dt är jag förtjänt av nu tycker jag. Efter skolan idag blir det stallet och sedan ridhuset ikväll. Men jag måste berätta nått annat, imorse när jag gick ut till bilen så va där liksom massa frost på rutan, nu har verkligen hösten kommit och det är inte längt kvar till vintern känner jag. Men usch vad jag inte längtar ändå, snö och svinakallt, usch nej!

Nu finns där inte mycket mer att berätta sov hos M i natt. :) annars äre rätt dött, tyvärr, det får börja hända något tycker jag! :D

Hade sweeeeties! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar