måndag, september 28

Halkan är klar!

Ett steg i körkorts träsket är tagit, jag har gjort halkan idag. Dock tydker jag inte den va liksom mycket roligare än det va att köra bil annars, så det va inget speciellt. Nu ska jag bara få tummen ur att öppna den satans boken. :O det känns mycket minde inspirerande måste jag påstå.

Hur som helst så ska jag byta kläder och pusta ut lite, sen blir det yoga i Trollhättan. Det känns rätt behövligt, jag är lite spänd känner jag. Så det ska bli skönt. :) I morgon gälller också simning med Jenny innan skolan börjar och det ska bara bli skönt, Efter skolan gäller stallet och sånt som vanligt. Blir Nuntorp senare på kvällen efter som Nattis har hoppträning först då.

Jag tvivlar på att jag är den enda som hyser agg mot arenan, och därför lyssnar jag på anti-låten mot den på you tube. Heltsjuk hur "framåt fredag"-gänget får ihop det ibland. Dom är helt stört sköna. Är där någon som tycker arenan var onödig finns låten att lyssna på här.

Nu ska jag kila, hade biatches!;)

Pussa(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar