tisdag, september 15

Mina lår känns

Det känns lite smått från mina lår nu efter gårdagens yoga. Men en behaglig känsla ändå, inte så där ruggigt träningsvärk-ont som man kan få ibland. Det känns bara great liksom, att jag sedan också va och simma i morse innan skolan gör att jag känner en riktig fräch välbefinnande-känsla. En del förstår inte hur jag orkar, men det där talspråket, "juh mer man gör desto mer orkar man", det stämmer verkligen. Jag har också ridit idag och jag är faktiskt inte det minsta trött. Trots dom ej tillräckliga bevisen på min trötthet så ska jag ta mitt förnuft till fånga och snart ta sängen fatt.

I morgon gäller skolan och sedan ska jag polera golvet eftersom Lina kommer på torsdag. :) Nu får John blund komma och hälsa på mej. God natt!

Puss//Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar