söndag, september 13

Nu är helgen banne mej över!

Nu får det vara nog, helgen får faktiskt vara över nu, det räcker helt enkelt! Den avslutas med att vänta på en tvättmaskin med kläder jag skulle behöva till i morgon, jag måste bli bättre på att tvätta det är ett som är säkert. Hur som helst, jobb va helt okej, lite små segt med tanke på att vi blev klara med en stor del väldigt tidigt, men men.

I morgon, måndag, börjar kvart i sex. Dagen komemr bestå av skola och sedan yoga. Tro det eller ej, men jag ska prova på yoga. Det kan bli kul, jag tror verkligen det. Jag som är en stressad människa överlag kan nog behöva coola ner liteså det kan nog passa mej. =)

Veckan kommer bland annat innehålla ridning och även lite party, evetuellt blir det Lipz på torsdag med några tjej kompisar. :) Tävling till helgen as well, great blir det.

Nu ska jag kolla runt lite i väntan och sedan nana kudden. God Natt!

Puss//Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar