söndag, september 27

Vilken j*dra KVÄLL!

Citatet; "vilken jädra smäll", ändras till vilken jävla kväll istället, det rimmar lika bra. Och en jädra kväll va det igår. Trots mina tvivel på att där va crusing i thn, så va där nått mer liknande, hmmm, get-together i folkets park. Roligt va det oasevtt vilket och det är alltid lika mycket på gång när ja är med folket från Ed. Sååå pådrag va där, både positivt och negativt. I alla fall, över lag vart kvällen lyckad och där finns väll inget att klaga på så. Efter att allt drag försvann i Thn åkte bilens folk in till Vänersborg, så det va juh bara att åka efter. Det skulle tydligen vara rockabilly på Carinas, om där va nått det vet jag inte, men folk va det där.

Hur som helst, nog snackat om kvällen; innan jag for iväg till trollhättan hann jag med att både jobba, köra bil i flera timmar och mocka i stallet. Göööööööttt redig är jag! ;) Just förtillfället ligger jag i sängen, (jag har inte vågat mej upp än), och känner inget större behov av att gå upp. Visst att jag vaknade tidigt, men jag hör hur vinden viner utanför och det låter inte lockande i mina öron. Hästarna har redan fått frukost, Nattis är på väg till dressyrtävling så dom är liksom done. Och känner jag mina bebisar rätt så känner dom inget större sug efter att gå ut i denna blåsten, inte än i alla fall. Jaaah, jag vet att dom är lite spoiled, duuh?!??!

Förr eller senare mmåste jag oavsett vilket släpa mej upp, gå ut och mocka skit samt sedan ta en dusch och fixa mej för jobbet, coooool! I morgon kör jag halkan, hell yeah! Därför ska jag bara flyta i sängen när jobbet slutar ikväll. Ohyes :D

Puss sålänge huns! */ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar