måndag, september 14

Fyra timmars håltimme är ruggigt rockigt, NOT!

Efter att filosofin nu är avklarad innebär det fyra timmars håltimme, kan det blir bättre? FEL, det kan inte bli sämre, men våran übersmarta lärare har kommit på det att om vi tar igen filosofi på kombidagarna så slipepr vi denna på månad morron, vilket kommer innebära att jag börjar först fem i halv ett på måndagar, vilket är rätt najs! (Y)

Måndag idag i alla fall, vilket innebär att det är skolan och sen yoga. Woho, hur ska detta gå, jag som är minst smidig i hela skolan, jag lovar. Men kan nog bli kul ändå. Det märker vi. :) Ska bli en erfarenhet.

Lina sa juh på msn att hon gick in i duschen och förvänta sej ett långt inlägg när hon kommer tillbaka, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, hmm.... lite tricky detta. Men jag får väl redovisa min kommande vecka, elelr planerna för den i alla fall.

Idag, Måndag; som sagt skolan och sen yoga.
Imorgon, tisdag; skolan eller nej, det är UF-kick off. Sedan ska jag hem och rida på Smokie.
Onsdag, Skolan och sedan ska jag rida igen. :)
Torsdag; Skolan förhoppningsvis rida och sedan PARTY! L-l-l-l-liiiipz!
Fredag; Skolan och sedan rida igen, hopefully,

Helgen är inte riktigt planerad än ;)

Puuuusssss så länge! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. Torsdag; Lina kommer antagligen och ockuperar din säng så hon kan ta igen sig...

    SvaraRadera