fredag, december 4

Det bara går i två hundra, hela tiden!

Jag vet inte vad det är, men allt går i två hundra mest hela tiden. Tiden bara flyger i väg, helt sjukt, men ändå skönt. Man slipper tänka efter, jag njuter av det. Tänkandet och detta mörker gör mej deprimerad, nu får det allt ta och bli lite snö så våran tillvaro lyses upp. :D

För övrigt, denna dagen är helt sinnes, eller denna veckan kanske. Idag gick ännu ett brand alarm av på skolan. Jag han knappt komma dit. på väg upp till estet korridoren för att hälsa på mina beloved bildare så börja klock jäveln ringa. Gaaaaaah! Så ut och i princip direkt gå till arenan,vi kan detta nu liksom. Sedan lektioner och sånt, försök till det. Vi missa massa på matten. Engelskan låg i korridoren det brunnit i två gånger nu så det stank skit och vi slapp sitta kvar där. Svenska; redovisa vi våran författare och sedan stack vi där ifrån också.

Efter skolan tog jag bussen in till stan, köpte mej ett par leggins, (TRO MEJ!!!!!!) Dom ska jag ha i morron är tanken, mina skor jag köpte i onsdags, leggins, ett linne och en stor herr skjorta över det. Lite ledigt liksom, men ändå lite uppklätt.

Sen trodde jag att jag skulle få en lung hemma kväll idag, inte det heller. Jobbet ringde och jag ska fara in till hålan Brålanda och jobba här om en stund. Kommer tydligen massa bussar i morgon. Men jag är klar och så i stallet så det är chill! ;)

Rasta, tre år av mitt liv har det vart min arbetsplats, riktigt länge!

Kiss and Love bbys! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar