lördag, december 12

The Playtones!

Dom gick vidare, värsta bra bandet på Dansbandskampen. Eftersom jag (ofta) jobbar lördag kväll eller är ute och svirar dom helger jag inte jobbar så har jag i princip missat varenda avsnitt av dansbandskampen, men detta såg jag. Vilket drag The Playtones hade, seriöst jag brukar aldrig rösta eller nått sånt i sånna program, men jag skicka nog fyra eller fem sms(!).

För övrigt så har dagen vart bra; jobb gick fint, gick ut och red förut när jag kom hem. :) Smokie va duuuuuuktig töööis! (L) Love to her! Sedan har jag pluggat lite, strängt förbjudet jag vet. Men jag vill verkligen sätta satmaran till lärare jag har på plats. Sen ska jag byta författare till svenska grejen eftersom läraren underkände min uppgift! Whata fuck liksom??!?! What ever, har en great plan;)

Nu sitter jag och väntar på en kompissom skulle komma förbi en sväng, med han är seeeeeeg! Komemr juh från Heekas! (L) Haha, nääe dom är goooa dom. :)

Kiss and Hugs darls! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar