torsdag, december 17

Todays update?

Kanske ska uppdatera er mina kära läsare om läget lite? Har bara vart hela dagen liksom, inte orkat göra nått spec. Den startade dock kvart över sju i morse. Nattis ville ha skjuts till bussen snäll som jag är körde jag ner henne till brevlådan. :) Sedan stac jag hem fixade lite och gick och la mej igen. SKÖÖÖÖNT!

Sov ett par timmar och gjorde sen det nödvändiga, stallet och sånt. Åkte med mamma till Brålanda låna en film och parkera mej sen i sängen igen. Nu sitter jag här, har alltså egentligen gjort ingenting.

Har vart hemma från skolan sen i tisdags, orken har inte funnits och hälsan är inte på topp... Men ska släpa mej dit i morgon. :) Avslutning! Sen fika med Ida så klart, Erika också eller ? Tradition liksom. :D

Kiss and hugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar