onsdag, december 9

Slitig dag

Nu är jag inne och ska snart ta tag i mina skolböcker. :) Marknadsföringsprov i morgo alltså, jag har inte börjat än kan jag juh skryta föga med. Anyway, har slitit i stallet hela eftermiddagen. Släpat spånbalar och grejjat, men men. Nu är jag klar, va och hämta nattis vid bussen och hamnade här. Inget blogg fix idag, jag är inte riktigt nöjd än.... F´år nog bli till helgen, då jag egntligen borde plugga. Matte prov på måndag och att få ibland dom högsta betygen skulle vara så skönt. Men jag måste erkänna att få bara bteyget är inte grejjen, det är att sätta k*rringen till lärare jag har på plats. Buuuuh på henne!

För övrigt så vart jag riktigt irriterad idag; i morse på bussen så sitter jag och näst intill sover med mitt säte lutat bakåt. Då kommer en ibland dom längsta personerna på bussen och sätter sej där. Idioten kan också med att trycka på mitt säte så jag bli tvungen att ta upp det. Gaaaah! Jag menar en buss, en hel jävla buss och dåren måste sätta sej bakom mej! Han kunde inte valt nån annan plats eller? Kiss my ass Dude!

Nu ska jag plugga, kiss and hugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar