onsdag, december 30

Månskensridtur!

Jag smet ut och red Smokie en sväng också. :) Fullmånen strålar här och vädret är egentligen helt underbart. Det är helt vindstilla och -15 grader. Sviiiiiinkallt! Men gud så fint. Värsta skuggan hade vi när vi red. Egentligen enda anledning till att jag red, hade inte månen lyst hade jag med stor säkerhet inte gjort det. Uscha, mörkt då juhe! Smokie skötte sej fint iaf. Min docka (L)

Nu ska jag fixa och dona lite innan polackera kommer. Dom skulle va här runt tio hörde jag en fågel viska. ;) Ska slå in två julklappar jag inte fått tummen ur att göra, och sedan börja packa för i morgon.

Jag måste också berätta att LR katalogen 2010 har kommit. Jag vet att jag sa det förra året också, men guuuud vilken skönhet! Såååå snygg, ska lusläsas inom kort bannemej! Tiihiiii(A)

Xo Xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar