lördag, december 19

Menar verkligen "äntligen hemma"

Nu är jag till slut hemma, denna dagen alltså, helt konstig! Jag orkar bara inte just nu. Men får berätta lite om min dag ändå; Började med en svinkall sväng till stallet och frukost fodra, sedan sminka mej och sånt. Frukost och sedan släppa ut hästar och fara till jobb.

Jobba ett par timmar, mamma hämta mej och vi åkte en sväng till Bloms i Mellerud( Jag vet lite nördigt, men what ever.) Efteråt trodde jag att jag skulle få åka hem och gå till stallet inte då, inte fick jag åka hem. När jag stod i ett provrum fick jag sms som resulterade i jobb igen. Så jag åkte inte ens hem emellan.

Vad ni nu än tycker om Bloms så är det ett rätt bra ställe, fördelen med det är att man kan få tag på kläder som INGEN annan har i området. Great! Så inköpte lite nya party kläder. Tihiii (A) Sånt blir dyrt när man heter Linda och inte vill använda samma klänning två gånger. ;)

I allafall åkte till jobb direkt efter, va inte ens värt att åka hem emellan. Har jobbat i flera timmar till och är helt slut, jag orkar inte mer nu. Jag är trött och känner mej förbannat ensam. Gud vad jag saknar den tryggheten att ha en famn att krypa ihop i.

XO XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar