torsdag, december 31

Års resumé

Årets bästa: Att jag insett vem och vilka som verkligen bryr sej om mej och är mina verkliga vänner.
Årets sämsta: Alla människor som förstör och sårar. Allmän idioti!
Årets hästshow: Bara en, western west festival i Trollhättan.
Årets Festival: Sunne! Utan tvekan.
Årets crusing: Trollhättan med Ida och Mellerud då jag träffa nya kära vänner.
Årets Fest: Avslutnings festen hemma hos mej, eller Martins inflyttningsfest.
Årets film: Snowbuddies
Årets jobb: Rasta som vanligt ;)
Årets sysselsättning: Kalasande och spenderat tid men folk som verkligen förgyller min tid. :)
Årets resa: Sunne
Årets påhitt: Att hoppa en bana, men gud vad skoj det var! :D
Årets mest chockande besked: Idas graviditet, gött chockad blev jag, men gud så glad för hennes skull :D
Årets inköp: Mobilen som vart inne på lagning två gånger!!
Årets mest lyckliga stund: När jag galopperade Smokie första gången.
Årets citat: "We want the energy to go forward, otherwise it will go up!" Manuela Witt
Årets misstag: Att luta på människor som inte förtjänar min tilit.

Försökte få ihop en resume här typ. :P haha, inte det lättaste. :P Men men, sånt är det. Önskar alla ett gott nytt år! Varannan vatten!

Xo Xo (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar