lördag, januari 2

Kaos?

Till och börja med, innan jag glömmer det vill jag önska alla en god fortsättning på det nya året! Hoppas det fick en bra början för er och era nära och kära. Jag själv hade en jättebra början ;) Mer om det sen.

Jag är äntligen hemma. Har vart på jobbet och slitit. Efetrsom det är snökaos här så är allt upp och ner. Jag åkte direkt till jobb igår när jag kom från u:a. När jag kliver av bussen möts jag av snö upp till knäna! Inne i Brålanda City! FUCK! Jobbade och stod i hela kvällen, riktigt ont i munnen av infektionen jag dragit på mej och trött som as vart jag. Anyway, skulle sova hos Simone inne i Brålanda. Så satt på jobbet till halv ett på natten, hon jobbade kväll i resturangen. Sen for vi hem till hennes, jag somnade så fort jag lagt huvudet på kudden. Helt slut!

Jobbat idag, fick hjälpa till i resturangen innan jag började i butiken. Slitigt! Mycket folk och jag har ännu ont i munnen :( Careface! Anway, är hemma nu. Men ska dra ut i stallet, Nyår, det tar vi senare! ;)

Xo Xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar