tisdag, januari 26

God morgon!

Det blir aldrig som jag vill eller? Fattar verkligen inte detta, jag ställde klockan igår på halv sju. Visst fine, sen så väcks jag idag av ett sms en minut i vad jag trodde va halv sju, vilket visade sej vara en minut i halv åtta. Men jag givck här i god tro om att jag va i tid och packa min väska, hade juh tänkt åka och simma, kastar en blick på klockan i köket. Vad är den jooh, tio i åtta!!! Great, alltså är jag en timma efter. Fuck this! Så aja, simma och sola blev det inget av. Nu sitter jag här i fåtöljen och väntar på att bilen ska komma hem. Tar dne till skolan idag, mamma skulle bara uträtta ett ärende till Brålanda först.

Jag har i alla fall varit lite effektiv och släpt ut hästarna. Redig jag är. :) Sen är det inte så kallt idag som jag trodde det skulle vara så det blir mest troligt ridhuset ikväll. Ska bli skönt att få rida igen, ha inte gjort det sen i lördags så det ska bli fin fint. Sedan gäller plugg och det vanliga ikväll också .:)

Xo Xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar